Lähetä viesti
Lähetä meille viesti, kun haluat antaa palautetta tai pyytää yhteydenottoa. Jos olet jo asiakkaamme, asiasi hoituu parhaiten, kun kirjaudut verkkopalveluun.
Huom! Käytä vain uusimpia selainversioita. Vanhemmilla selainversioilla lomake ei aina toimi oikein.
Miten meni?
Kerro, miten palvelumme on auttanut sinua. Sujuiko hyvin vai jäitkö kaipaamaan parempaa kokemusta? Arvostamme reipastakin perusteltua kritiikkiä, jotta voimme ottaa opiksi ja kehittyä.
Helpoiten annat palautetta viereisellä palautelomakkeella. Halutessasi voit antaa palautetta myös puhelimitse tai henkilökohtaisesti toimistollamme. Katso yhteystietomme täältä.
Tavoitteemme on tunnistaa ja korjata seikat, jotka aiheuttavat toistuvasti tyytymättömyyttä – ja vastaavasti pitää kiinni niistä palveluistamme, jotka ovat asiakkaillemme tärkeitä.
Kirjaamme ja tutkimme kaiken palautteen
- Jos pyydät yhteydenottoamme tai asia kaipaa selvittämistä kanssasi, otamme sinuun yhteyttä kolmen arkipäivän kuluessa. Jos asiaa ei voida hoitaa kuntoon kerralla, tiedotamme sinulle asian etenemisestä.
- Jos haluat hakea muutosta LähiTapiolan antamaan kirjalliseen päätökseen, voit toimia saamasi muutoksenhakuohjeen mukaisesti. Lue lisää muutoksenhausta.